Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ewa - 16 april 2009 18:34

Jag hade möjlighet att sova mer i morse.

Jag hade möjlighet att tryna i soffan i eftermiddags.

Jag ska inte iväg någonstans i morgon.


Fridens.

Av Ewa - 16 april 2009 15:55

Jag kom inte i säng förrän närmare 1 eftersom jag satt och läste OCH eftersom jag slumrat före middagen, så var inte tröttheten hos mig än. Strax före 8 gick jag på toaletten och kände att jag absolut inte orkade tvinga mig iväg till MBT-affären, så jag gick och lade mig igen och sov till 10. Marsvinen började nog undra om de skulle bli tvungna att sitta inburade hela dagen när jag kom in i köket, men innan jag kunde släppa ut dem, så bytte jag deras handdukar och dammsög golvet och SEN fick de äntligen sträcka på sina munimben. När Elin kom hem efter sin halva skoldag, så åt vi lite lunch och efter det mådde jag urdåligt igen och låg i soffan och trynade en dryg timme. Upp igen och då var det dax att städa buren. Jag är fortfarande trött. Varför?? Det är inte någon kulig dag idag... :-(


Jag har ÄNTLIGEN fått sälja 4 st stjärntecken i A4-format!!!! Dessutom har beställningen betalats (Pär har sålt sina spel tidigare utan att få en spänn).


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards