Alla inlägg den 1 april 2009

Av Ewa - 1 april 2009 20:48

.....att ekologisk, röd mjölk och ekologiska ägg innehåller en hel del Omega 3?

Det tycker jag är kanon eftersom jag inte har lust eller ekonomi för dyra Omega 3-kapslar och det inte är gott med lax varje dag.


Fridens.

Av Ewa - 1 april 2009 20:43

BUP-mötet som bara handlade om hur bra allt är.

Storhandlingen gick överraskande fort och smärtfritt.

Nu finns det en påse med Estrellas Salt & Vinegar-chips i skåpet och eftersom jag är ensam om att tycka om dem, så behöver jag inte dela med mig. :-)


Fridens.

Av Ewa - 1 april 2009 10:21

Ny månad. Igen! Betyder inte ordet april snöfri? ;-)  Blå, blå himmel och sol hos mig och dessutom har det slutat blåsa.


Varken Elin, Pär eller jag tycker om 1-april-skämt. Vi avskyr även sk. practical jokes där det verkligen handlar om att skratta på någon annans bekostnad. Vi skämtar redan mycket med varann och skrattar varje dag, så den 1 april har vi en skämt-fri zon här hemma. Elin som är i skolan och Pär som är på arbetet kan riskera att bli april-lurade, men inte här hemma.


Jag tog mig ur sängen strax efter 9 efter lika många timmars sömn. Jag började med att släppa ut grisarna och sedan hoppiniduschen. Det blir ingen fysisk aktivitet idag utan jag väljer att vila. Klockan 15 ska vi vara hos BUP och den här gången får Elin och jag promenera från stationen och det får räcka. Pär ska hämta oss efteråt (han kan inte vara med idag) och sedan far vi vidare till Coop i Södertälje (inte tycka om!) för en storhandling. 

 

Nu ska jag smörja in mig och klä på mig och sedan se en av de 3 filmer som jag spelade in igår kväll och i natt eller så fortsätter jag med "Wives and daughters".


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards