Alla inlägg under mars 2009

Av Ewa - 1 mars 2009 14:54

Denna söndag som faktiskt ÄR min vilodag.

SATS-tröskeln är nedslipad inför morgondagen.

Dagens promenad med kattgos.


Fridens.

Av Ewa - 1 mars 2009 14:40

Nu har min dator forslats iväg och jag lånar Pärs yttepytte som är så liten att den är obekväm. Jag kommer inte att kunna besöka alla mina favoritbloggar på ett tag nu, men jag kommer att blogga varje dag.


Pär och jag promenerade i 80 minuter i sol och snö. Solbrillor på! Det var väldigt skönt. Mot slutet träffade vi en katt som jag naturligtvis inte kunde låta vara ifred. Det var en STOR katt, ryggen var nästan i höjd med mina knän och den hade lång, härlig päls. Den påminde väldigt mycket om ett lodjur faktiskt. Titta själva!



När Elin har duschat färdigt ska jag smeta på ansiktsmask och sedan både raka benen, packa in håret, skrubba kroppen och smörja in mig. Idag har jag min lediga dag dvs ingen matlagning, ingen disk, ingen burstädning eller ens tvätt.


Melodifestivalen valdes bort och vi såg på film i stället, men jag fick som jag ville ändå eftersom Agnes gick vidare till Globen.


Igår klipptes marsvinens klor och så vägdes dem. Humlan har dubblat sin vikt sedan hon kom hit för nästan 2 månader sedan. Prima liv!


Fridens.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards