Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Ewa - 17 mars 2009 21:43

Tösen fortsätter att pigga på sig (det är knappt jag törs skriva det.....).

Min bärbara är hemma igen.

Jag slapp undan både BUP och Coop-handling idag.


Fridens.

Av Ewa - 17 mars 2009 21:37

Efter 2 veckor och 1 dag är min dator och jag återförenade! Locket är helt och snyggt igen och allt annat är härligt välbekant. S T O R  skärm som ger samma upplevelse som när vi fick hem platt-TV:n dvs "WAOW! nödvändigt att backa någon meter!". Välkommen hem, bärbara!


Fridens. 

Av Ewa - 17 mars 2009 15:29

Solen skiner och det är +6 vilket innebär att snön försvinner och sedan VILL JAG INTE HA MER AV DEN VARAN!

Elin är hemma med halsont och lätt feber vilket innebär att dagens BUP-möte fick flyttas till nästa vecka. JAG sörjer inte.

Pär erbjöd sig att fixa veckohandlingen själv på Coop i Södertälje (vi behöver en ny duschslang vilket de inte har på "vårt" Coop) vilket innebär att jag inte behöver gå ut alls idag (är småsnuvig).

Nu har vi fått pengarna från banken vilket innebär att renovering kan dra igång!

Tösen piggar på sig och börjar äta själv även om det går sakta, men det innebär att hon får vara tillsammans med resten av flocken utom vid måltiderna. Hon får fortfarande Critacal Care. Humlan välkomnade sin fostermamma genom att slicka Tösen på örat.  Löööve!

Det har vänt och gårdagens bild gäller inte längre.


Fridens.


Fostermor och fosterdotter.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards