Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ewa - 3 mars 2009 21:31

Elin mår bra.

Elin orkar med halva skoldagar utan problem.

Elin är sig själv igen.


Fridens.

Ont

Av Ewa - 3 mars 2009 21:24

Vänster axel och upp i nacken - ONT. Hela dagen. Jag tror att jag har suttit illa när jag har lånat Pärs yttepytte dator (den är INTE bra att spela spel på...). Jag vet inte annars vad det kan vara. Det gör mindre ont än i morse, men släpper inte helt trots Ipren. Det blir huvudvärk av det oxå. :-(


BUP lämnade återbud idag då vår kontakt-dam är sjuk, men det gjorde inget, tycker jag eftersom vi kom iväg till Coop en hel timme tidigare i stället. Den här gången åkte vi på avstämning och fick packa upp allt medan kassörskan kollade att allt hade blivit skannat och sedan packa i allt igen. Inte kul, men det gick lite lättare eftersom Elin faktiskt var med för en gångs skull. Det blir allt längre mellan avstämningarna och jag tror att det är nästan ett helt år sedan sist.


Elin fick sin sprillans nya bärbara dator idag.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards