Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ewa - 12 februari 2009 21:05

Alla läckra bilder hos "Vista bold".

Ikväll kommer jag ÄNTLIGEN att läsa ut "Ljudet av ditt hjärta".  *

Någonstans, långt där inne, finns viljan och lusten att skärpa till kostvanorna.


Fridens.


* Den första boken om Bella & Edward var BRA; annorlunda.

  Den andra boken var inte bra; trist handling.

  Den tredje boken (läser jag nu) är hyfsad, men det är alldeles för mycket

  tjat om vem som älskar vem mest. Jag tycker oxå att det är fånigt att alla

  möjliga vampyrgäng är ute efter just Bella.


Av Ewa - 12 februari 2009 16:21

När jag fick den här datorn och det följde med Windows Vista, så hittade jag en sida där det finns mängder med läckra bilder att ladda ned för att ha som skrivbordsbakgrund. Jag har använt flera av dem som vanliga bilder i mina inlägg. Jag druttar in på den sidan då och då för att kolla efter nya bilder, men nu har det inte dykt upp något nytt på 3 månader eller mer. Undrar om det betyder att sidan kommer att försvinna? Om så är fallet, så tycker jag att ni kan titta in där innan det är för sent.


Fridens.

Av Ewa - 12 februari 2009 16:15

Det var en stor spricka i den andra CD:n av HP-boken. :-( Den får åka tillbaka och jag får en ny. Väntan. Suck.


Fridens.

Av Ewa - 12 februari 2009 14:37

.....varför teet smakar bättre i vissa muggar?


*resultatet blir x antal muggar som använts endast en gång*

Av Ewa - 12 februari 2009 14:30

När jag beställde den förra engelska HP-boken, så ville jag ha den fort, fort. Genast. Det tog ungefär en vecka. Med den långa leveranstiden i minnet, så beställde jag nästa HP-bok igår och planerade att få den nästa vecka när även mina pengar droppar in. DEN KOM IDAG! Förfallodatum är i mars, så det finns ingen anledning till panik. Denna inkonsekvens gör att det svårt att planera....


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards