Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ewa - 9 februari 2009 21:33

Jim Dale är en bra uppläsare av HP (bättre än Fry, men Henriksson är suverän!).

Våra marsvin; igen och alltid.

Nu kan jag det här med att lägga till en länk i mina inlägg. :-)


Fridens.


Av Ewa - 9 februari 2009 21:29

Elin har denna lilla film på sin blogg och jag kände mig tvungen att sno den eftersom det är film som jag gärna ser om igen. Särskilt när jag behöver skratta och/eller se något gulligt. Är man inte marsvinsälskare, så blir man!

Av Ewa - 9 februari 2009 08:42

Trots utmärkelser och glada miner, så HAR jag ont i halsen och har svårt att svälja. Jag HAR huvudvärk sedan igår kväll. Jag ÄR yrslig. Jag ÄR hemma.

Det är tydligen inte meningen att jag ska styrketräna någe mer.... :-(


Fridens.

Av Ewa - 9 februari 2009 08:12

Jag startade datorn och loggade in på "Blogga gratis" för att skriva att jag känner mig eländig. Då fick jag se att jag har fått en utmärkelse av Reneth och blev varm i hjärtat och litet gladare. Tack! Det är meningen att jag ska dela ut samma utmärkelse till 5 andra bloggar och den här gången tänker jag faktiskt göra det och inte bara hysta iväg den till alla i länklistan.


Annie   rolig, varm och mysig och vi har träffats!

Gröngöling   kämpar på med vardagen precis som jag.

Sophie   skriver om en marsvinsuppfödares liv och leverne och vi har oxå träffats!

Elin   min dotter som det ÄNTLIGEN är mindre motigt för.

Catrin   min nyaste blogvän som skriver roligt om sig och Malte och Snoken.


Reglerna för er som har fått utmärkelsen för om ni trodde att ni bara kunde ta emot den och sedan luta er tillbaka och malla er, så har ni fel! ;-)


The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them.

All you have to do is:

1. Put the logo on your blog or post.

2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.

3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.

4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards