Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Ewa - 3 februari 2009 23:51

Sussie utamanade mig om vanor och ovanor. Ojoj.


4 vanor

1. Jag sover med öronproppar och har gjort det ända sedan Elin var en spädis.

2. När jag ska gå ut tar jag alltid på mig skorna först.

3. Jag säger alltid "Hallå, alla små!" eller "Hejdå, alla små!" till marsvinen när jag kommer hem respektive går ut.

4. Jag sover aldrig på mage.


4 ovanor

1. Jag har väääääldigt svårt att låta bli sårskorpor.

2. Jag vill alltid köpa något smaskens på Konsum efter en promenad och för en ständig kamp mot den ovanan.

3. Jag har svårt att kompromissa.

4. Jag har inte tålamod att tömma en förpackning helt t.ex. tandkräm innan jag vill börja på en ny och fräsch.


Jag utmanar alla som känner sig modiga nog att lämna ut sig själva.... ;-)


Fridens.

Av Ewa - 3 februari 2009 17:52

Elin var i skolan och gjorde nationella läsförståelsen.

Jag var ensam kund i Konsumkassan när jag veckohandlade = jag kunde packa i lugn och ro.

Idag blir det inte mycket disk (jag diskar).

Nagelpressen fungerar! (Det bidde 4 saker idag.)


Fridens.


Av Ewa - 3 februari 2009 14:58

När jag lämnade rehab-damen igår med en oerhört epig konstruktion ovanpå den nyopererade tummen, så var jag skeptisk. Skulle det där lätta silikon-plast-bygget verkligen ha effekt?? Idag tog jag bort den för att tvätta och lufta tummen och såg, till min STORA överraskning att den bula som funnits igår nu var tillplattad! Ålrajt! Efter en dryg timmes luftning satte jag dit silikon-plast-bygget igen. Skeptikern är övertygad. :-)


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards