Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Ewa - 22 januari 2009 17:11

Klumpen i magen blev mindre när jag fick veta tidpunkten.

Jag behöver inte vara kvar över natten på sjukhuset (AVSKYR sjukhus).

Städningen blev ordentligt gjord - inget hafs!


Fridens.



Av Ewa - 22 januari 2009 16:49

Jag har siktet ordentligt inställt på fredagen den 23 januari och vill såååå gärna att allt ska vara över. Så mycket, faktiskt att det har känts som fredag idag. Jobbigt. Snurrigt. Pirrigt (dåligt pirr). Jag har en klump i magen som gör att matlusten är väck. 


Elin kom inte iväg i morse heller. Pär kom in i sovrummet och var på ett dj-a humör. Jag pratade riktigt allvar med Elin och hon blev ledsen vilket jag väntade mig. Hon och jag är dock vänner fortfarande. I ett mail från Pär, så skrev han att han inte ville vara med Elin eller mig mer än nödvändigt idag. Elin och jag klarar oss. Jag föreslog att han skulle kolla om BUP-damen hade möjlighet att prata med honom på telefon och det hade hon. Han sa att samtalet var bra. Det är en något ansträngd stämning här hos oss.... :-P


Jag har städat idag och det är SÅ rent, fint, fräscht och UNDANPLOCKAT. Den här gången hade jag lust att städa (allt för att distrahera mig från operations-tankarna) och passade på att utnyttja detta genom att dammtorka extra noga.


Nu vet jag när jag ska vara på SöS. Klockan 7.15 ska jag anmäla mig på dagvårdsavdelningen. Uäää! Operationen blir på förmiddagen. Jag vill tacka för alla lycka-till-hälsningar. De behövs! Dessutom hoppas jag att mina änglar är med mig.




Idag fick jag en utmärkelse av Nini. Hon tycker att min blog gör intryck på henne. Tusen tack! :-)


Fridens.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards