Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Ewa - 20 januari 2009 16:15

Jag kan vara inomhus när det är så grinigt ute; varmt och torrt.

Elin kom iväg till skolan.

Brie-ost är helt förenligt med LKHF-kosten - gott!


Fridens.


Av Ewa - 20 januari 2009 16:01

Elin fick sig en tankeställare om situationens allvar i och med att jag berättade om det överhängande mötet med rektor + mentor utan Pär eller mig. Hon tyckte inte om det hon hörde, men jag tycker att det är bra. Hon grunnade en hel del igår och kom på att utnyttja stereon som väckarklocka, så att hon kan vakna till sin favoritmusik i stället för ett monotont pipande. Det var ett lysande initiativ som visade sig fungera väldigt bra! I morse kom hon upp och iväg utan några som helst problem och var med på två lektioner. Heja, Elin!


Veckans BUP-möte innebar inga nya lösningar eller förändringar. BUP-damen lutar åt att Elin lider av panikångest och att det går att lära sig hantera. Kanske även något ångestdämpande som hon kan ta på morgnarna när det är som värst.


HATA, HATA, HATA vädret!! Ett par plusgrader som gör att gårdagens snö blir till is och slask. Regnblandad snö. Blåsigt. Det här är mitt hat-väder.


Det är bara 2 dagar kvar till operationen och nu börjar jag bli nervös. Utsikten att bli av med den dumma nageln överskuggas av obehag inför hela proceduren. Uää...


Fridens.


Av Ewa - 20 januari 2009 10:52

.....om det alltid är så här mycket festivalstämning och ståhej när en president ska installeras i Vita Huset?


*herr Obama har orimliga förhoppningar hängande över sig*

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards