Alla inlägg under november 2008

Av Ewa - 25 november 2008 18:17

Jag är trött i huvudet och allt tar så'n tid. När jag läser har jag svårt att koncentrera mig och få ett sammanhang. Det blir väldigt långa pauser mellan meningarna här. Jag har tröttnat på allt vad dataspel heter. Jag sitter med ritblock och pennor och försöker plita enligt teorin att lusten kommer medan jag håller på, men allt känns så oinspirerat. Ingenting är kul.


Det var dax att åka till BUP igen. Nu har vi en plan ("tajmad och klar in i minsta detalj!") för tiden till och med nästa torsdag då nästa möte är inbokat. Elin ska gå i skolan halva dagar. Förmiddagar. Orkar hon inte, så går hon hem tidigare. Om jag får som jag vill, så kommer halv-tiden att vara resten av den här terminen och de första veckorna efter jullovet.


Jag orkar faktiskt inte skriva mer.

Hjärnstopp.

Hjärnbrist.


Fridens.

Av Ewa - 24 november 2008 23:16

Elin klarade av en halv skoldag inklusive ett prov i svenska.

När jag sopade trappan och skottade gången, så var snötäcket inte fullt så tjockt som jag hade väntat mig.

Jag har klarat av att rita idag (lust- och idétorka utan motstycke).


Fridens.


Av Ewa - 24 november 2008 15:04

Det är nu 3 veckor sedan jag och min tumme var på SöS. Sedan dess har det rått tystnad. Jag har ringt en gång i veckan för att de inte ska glömma bort mig och min tumme och idag gav det resultat. Handläkaren ringde och meddelade att jag och min tumme ska till hudmottagningen på SöS på onsdag. Då ska de ta prover på knölen och sedan ska jag fortsätta till handkirurgen för att träffa läkaren igen.


Fridens.

Av Ewa - 24 november 2008 10:52

Av Ewa - 23 november 2008 19:31

Rösta i en tidsaktuell omröstning!

Av Ewa - 23 november 2008 16:39

Min blog.

Bloggvännernas bloggar.

"Snön faller ned,  tiddelipom...."


Fridens.

Av Ewa - 23 november 2008 16:37

Det var allt för idag.

Blä!


Fridens.

Av Ewa - 22 november 2008 18:19

Twinings Earl Grey i kanna.

Min nya CD-spelare och ljudböcker.

Pär kom till stationen med bil, så att vi fick åka uppför alla backar.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards