Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ewa - 21 november 2008 15:02

Internet-shopping.

Riktigt vinterväder i flera dagar.

Jag slipper laga middag idag.


Fridens.

Av Ewa - 21 november 2008 14:46

Jag steg upp när klockan ringde halv 8, men jag var trött! De senaste nätterna har det varit si och så med sömnen och det har kommit ikapp mig nu. Efter att jag stått böjd över badkaret och tvättat håret, så kom tröttheten definitivt i kapp mig och jag kände att denna kropp inte skulle orka släpa sig hela vägen till SATS, träna och sedan hela vägen hem igen. Inte en chans! Jag lade mig på soffan och sov ett par timmar och hade konstiga drömmar där jag inte kunde vakna - det gick inte att öppna ögonen.


Jag har vägrat väga mig de senaste veckorna eftersom bristen på positiva besked var irriterande. Idag kunde jag dock inte låta bli eftersom jag, masochistisk som jag är, ville se hur mycket jag har gått upp nu när jag har struntat i allt vad kosthållning heter. 0,7 kg sedan senaste vägningen. Jag väger nu mer än jag någonsin har gjort och jag kommer att ta tag i det, men samtidigt finns det en form av tillfredsställelse över att vikökningen inte är mer ändå. Ökningen känns i hela kroppen och jag trivs inte med det samtidigt som jag inte orkar bry mig tillräckligt för att sätta in åtgärder.


Vi har haft minusgrader hela dagen och solen har strålat som tokig. Vilket lyft för humöret! :-D Mitt expresslevererade paket har levererats till fel utlämningsställe, så efter 17 ska Pär köra mig och hämta ut det. Eftersom vi har ätit en ordentlig lunch för en gångs skull, så blir det bara te och rostat bröd till middag. I morgon åker Elin och jag till Stockholm och kollar om någon affär vill ha våra pengar i utbyte mot deras varor. Jag ska leta efter en ny träningsväska med många fack. :-)


Fredax-fridens!!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards