Alla inlägg under september 2008

Av Ewa - 2 september 2008 09:36

I början trodde jag att det var önsketänkande eller inbillning, men nu är jag säker: Lotta har en tronföljare i Ester!! Ester växer och frodas och är pigg som få eller som Lotta då. När jag håller i henne knorrar hon, buffar på mig med huvudet, snor sig och ser sig omkring i "periskopstil". Just idag såg jag att hon var i hälarna på Lotta (i täten) och Lillan när de funderade på om de skulle våga sig utanför köksmattan. När jag står vid köksbordet och skedar upp torrfoder i matskålarna, så är även Ester vid mina fötter. Precis som Lotta gjorde på den tiden när hon inte var så tam, så strääääääcker Ester fram nosen i smygarstil för att undersöka. Jag blir så glad för både Pär och jag tycker att den dagen när Lotta lämnar in blir extra sorglig, men nu kan Ester ta över! "Lotta - the Next Generation"! :-D


Fridens.

Av Ewa - 1 september 2008 08:14

"Just like starting over" med John Lennon.

Undrar om Jeff Lynn från ELO har producerat den här? Det påminner om deras "sound" (eller stuk på svenska). En av mina "Den här tröttnar jag aldrig på!"-låtar.

Av Ewa - 1 september 2008 08:02

......fick vi Elin över Den Höga Måndagströskeln som var ÄNNU högre efter en veckas förkylning. Pär och Elin sov på soffan i natt. Jag sov ensam och somnade efter 1. Pär åkte senare till arbetet för att kunna skjutsa Elin till skolan. Jag gick oxå upp för att hjälpa till. Hon kom iväg. Nu är jag helt färdig. Jag orkar inte ta mig hela vägen till SATS. Jag orkar nog ta mig till soffan.....


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards