Alla inlägg den 28 september 2008

Av Ewa - 28 september 2008 16:50

Vi kom hem strax efter 18 igår och efter det känslomässiga tumultet efter att ha hittat Nåna död, så var vi allihop trötta på gränsen till svimfärdiga. Jag lade mig sist och då var klockan 23 och jag sov som en sten. Idag har jag känt mig frusen och ruggig hela dagen, småsnuvig och småstel. Det blev överraskande kallt igår och Pär och jag satt mycket och tittade på folk efter att ha åkt några gånger. Vi blev förmodligen kalla båda två för även Pär har småont i fotleder och annat. Elin och kusinen åkte sig mätta och när vi gick till bilen som stod parkerad vid Sjöhistoriska muséet, så kom de lååååångt efter Pär och mig.




Kan man köpa något i syfte att spara pengar? Vi hoppas det! Vi har skaffat "Canal+" med film, film, film och några serier och ännu mer film. Vi hoppas att 169 kr/månad ska visa sig vara billigare än alla filmer som, främst jag, har fått för vana att köpa. Ikväll och i natt ska jag spela in tre filmer, så det verkar inte omöjligt. Det känns väldigt lyxigt att ha 5 filmkanaler (Canal+ har splittrats i så många olika kanaler som sänder dygnet runt - sjukt egentligen) som är tillgängliga JÄMT och med vår nya TV, så är bilden makalös!


Pär vägde grisarna idag och klippte klorna. Den här gången kunde han väga Ellen utan att hon satt i en "smit-fri" korg, men kloklippningen var inte uppskattad. Jösses, vilka pipor den damen !! Hon kan "oouuiiia" länge och starkt och om hon höjer tonläget ett snäpp, så kan hon nog splittra glas och annat skört som mina trumhinnor....


Fridens.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards