Alla inlägg den 6 september 2008

Av Ewa - 6 september 2008 18:28

Idag hade Scania i Södertälje öppet hus. Pär ställde upp och arbetade några timmar. Hans föräldrar kom dit (de har varit i Stockholm den här veckan av olika anledningar) för att titta närmare på vad deras pöjk arbetar med. Sedan kom de hit på middag. Det var trevligt att träffa dem och det var ett tag sedan sist (i mitten av maj). På tisdag åker de tillbaka till Öland för de sista veckorna innan de stänger huset för vintern.


16.30 gick starten för halvmaran inne i Stockholm. Min svåger var en av självplågarna deltagarna. Det blev hans första tävlingslopp. Svägerskan + barnen var moraliskt stöd. Jag undrar hur det gick med tanke på vilket makalöst regnande som det har varit hela dagen. Tur i oturen att de springer på asfalt som, åtminstone, inte är lerig.... :-P


Grisarna är lätt missnöjda då de har suttit instängda en stor del av dagen till följd av att vi satt i köket (i stället för på övervåningen) och åt. De har definitivt vant sig vid att kunna gå ut och in som de själva vill. Då blir glädjen stor i morgon när Pär släpper ut dem efter frukosten. :-D


Fridens.


PS. Jag har träningsvärk i överkroppens alla muskler......

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards