Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Ewa - 25 augusti 2008 16:13

Elin är hemma idag med en rejäl förkylning och det är väl inget chockerande direkt för det blir alltid så när hennes baciller konfronteras med alla andras baciller efter ett långt sommarlov. Eftersom de har en friidrotts-dag hela dagen i morgon, utomhus, så behöver jag inte fundera någon längre stund på om hon ska vara hemma eller inte. Jag känner mig små-hängig och gick i min egen fälla i morse när jag började tänka för mycket och känna efter för mycket vilket resulterade i att jag inte åkte till SATS utan läste och sov i soffan i stället. Det ångrar jag nu. :-P  Det faktum ATT jag ångrar mig tyder på att jag skulle ha orkat träna. Skärpning, slöskaft!


Jag har inget vägningsresultat att delge idag eftersom jag från och med den här veckan kommer att väga mig på söndagar i stället i samband med min sk. LKHF-sammanfattning.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards