Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Ewa - 24 augusti 2008 16:48

Den femte veckan med LKHF-kosten har inte varit den bästa. Det beror mycket på att jag inte har tränat till följd av att jag säckade ihop som en reaktion på en känslomässigt tumultartad sommar. Ätande har varit hyfsat om än inte strikt. Bättre tider kommer troligen.


Fridens.

Av Ewa - 24 augusti 2008 16:44

....som äntligen är slut vilket borde innebära att man slipper allt gnäll över den ynkliga svenska insatsen. När Elin och jag tittade på friidrotten igår, så fick jag en så pass briljant idé att det FAKTISKT syntes en lysande glödlampa ovanför mitt lilla huvud. Det borde arrangeras ett OS där hela världens kaxiga och besserwissriga sportjournalister tävlar medan de riktiga idrottsmännen och -kvinnorna kommenterar. Hur bliver den svenska insatsen då, tro? Förmodligen den sämsta någonsin sedan sporten uppfanns.


Fridens.

Av Ewa - 24 augusti 2008 16:39

Om 4 månader är det julafton för de som ser fram emot det och jag tillhör inte dem, men jag har ju egentligen ingenting att skriva om idag. Förkylningen gjorde att jag valde att vila idag. Jösses, vad jag sov i natt! Jag lade mig OCH somnade före 23 igår (jag var först i säng i familjen och DET händer inte ofta kan jag tala om). Toalettbesök vid 6 och sedan somnade jag om. Ich habe eine kleine skallebank och nyser ganska ofta.


Fridens. 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards