Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Ewa - 16 augusti 2008 15:58

Ooooo, vad trött jag var igår!

Jag lade mig klockan 23 och svimmade av och sov som en gris med förvirrade drömmar om bl.a Pierce Brosnan. Frukost vid 10 och sedan började jag må dåligt med huvudvärk, mensvärk, yrsel och illamående. ????

Sängläge intogs.  Låg och blundade länge och sov sedan någon timme med en obehaglig dröm om marsvins-invasion. Det låter gulligt, men det var mer av råttor över dem. Det känns lite bättre efter youghurt och te, men orken saknas.


Fanfar-dax!

Här är Ellen.

Pär tog bilden.

Elin tog denna bild.

En framifrån + en i profil är lite av efterlyst-stilen och något sötare får man faktiskt efterlysa för att hitta!

Hon är så liten och varm och mjuk och det är som med Ester - jag kan sitta och snusa, snusa, snusa...... Rex-pälsen gör att hon är mjuk på ett annat sätt än de släthåriga, det är mer som bomull. Hon syns bra i mörka hörn jämfört med Ester.    :-D  Hon är fortfarande skrajsen även om hon ser sig om i buren ibland och jag får nästan dåligt samvete över att vi tog henne ifrån mamma och syskonen. :-(


Fridens.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards