Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Ewa - 22 juli 2008 19:37

Liten tjuvstart, men den här är min personliga favorit (som teckning, men inte som tecken)!


Grrrrrrr......

Av Ewa - 22 juli 2008 16:11

Både huvudvärk och benvärk försvann under nattens vila, så Elin och jag tog tåget till Stora Staden. Nu har jag ÄNTLIGEN köpt MBT-skor! De är annorlunda att gå i, men det som möjligen gjorde att jag tvekade var att jag hade svårt att komma på hur själva snörningen fungerar; det sitter nämligen en plastmoj högst upp. Jag ska väl lyckas klura ut det! Jag köpte ovanligt mycket på Body Shop - fyllde på förråden - och förnyade medlemskapet i deras klubb Body & Mind. De har en doftserie som heter Aqua Lily vars dusch-tvål har blivit min nya favorit och idag kompletterade jag med eau de toilette.


Pär var snäll nog att hämta oss på stationen idag med. Det är klibb-väder med svala vindar och det är en skum kombination.


Ester bor i överburen tillsammans med Mysan och det verkar vara den kombinationen som fungerar bäst. Mysan är snäll och jag har sett att Ester söker sig till henne. Om inte annat så för att få fart på tanten och leka dvs tokrusningar i buren. Det är svårt att få syn på lill-trollet när hon ligger i något att de mörka hörnen och det är bara de små och pigga pepparkorns-ögonen som glittrar. Pär satte ned henne och Mysan tillsammans med resten av grisarna, men då blev det kalabalik och alla bråkade med alla och till slut fick Ester och Mysan flytta upp igen. Det kommer att ta tid.....


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards