Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Ewa - 21 juli 2008 15:25

Det var såååå skönt att köra styrketräning och cykel idag och jag blev genomsvettig! Jag blev sporrad av det som vågen visade i morse: jag har blivit av med 0,6 kg den senaste veckan! Det bästa är att jag inte upplever det som att jag har ansträngt mig för att uppnå det resultatet. På väg till Centralen för att ta tåget hem, så pajade knäet. Det är den där smärtan som sitter mitt fram på benet, under knäet och en bit nedåt och som känns så fort jag stöder på benet. Numera kallar jag den för Den Ironiska Smärtan då den kommer av att jag tränar regelbundet, men försvinner enklast genom att vila. :-P  Jag antar att det lutar åt ett besök hos dr Alber efter att allas semestrar är slut. Pär var snäll nog att hämta mig med bilen när jag kom hem. Elin och jag har tänkt att shoppa i morgon, men jag får väl se vad det dumma benet säger.


Ester Lill-troll har det ganska tufft, men det är väl så det är i en marsvinsflock och att det är jag, som människa, som tycker att det ser otäckt ut. Jag drog mig till minnes att det var ett dj-a liv när Lillan och Lotta var nya och att det får ta tid innan alla har vant sig vid varandra. Ester är ju så HIMLA SÖT!! Så liten... Egentligen vill jag hålla i henne hela tiden och bara pussa, pussa, pussa och snusa henne i nacken, men det är nog inte det bästa för henne. :-(


Uää, nu känner jag hur trött jag är och huvudvärken lurar. Värken KAN ha med åskan som var här och mullrade utan att släppa ned något vatten. Det är vidrigt klibbigt idag - TVI!


Till frukost åt jag fruktyoughurt (egentligen inte ok enligt LKHF) med linfrön och så juice till alla mina mediciner (jag fixar inte att ta dem med vatten) och jag kände inget sug eller hunger förrän efter träningen.


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards