Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Ewa - 11 juli 2008 16:11

Man måste sätta sig över väderlekens effekt på måendet.

"Sing it, Gene!"

Av Ewa - 11 juli 2008 15:56

När jag skulle iväg till SATS i morse, så tittade jag länge på himlen och de moln som hängde där. Skulle det börja regna, tro? För säkerhets skull tryckte jag ned en jacka i ryggan och hängde kepsen i handtaget. Det var varmt. Klibbigt och det är den sortens värme som jag avskyr!! När jag kom ned till stationen var jag genomsvettig på ryggen. Mindre mysigt. Mycket folk och varmt på tåget (AC:n fungerade tydligen inte och fönsterna går ej att öppna :-P). Efter promenaden till SATS var jag genomsvettig igen och tjuvstartade på vattenflaskan. Jag försökte byta om så lååångsamt jag kunde för att inte bli ännu varmare. 60 minuter styrke, 10 minuter cykel och 15 minuter stretch och sedan var jag mör. Genomsvettig IGEN och matt, men träningen kändes BRRRRA! 


Efteråt gick jag till Caramella och köpte plock-godis för första gången på... jag vet inte hur länge. En stor påse. Jag hade gott om tid innan mitt tåg skulle gå, så jag maaaasade mig mot Centralen i hopp om att inte bli för klibbig. På perrongen fläktade det friskt och det var inte lika mycket folk på tåget hem OCH AC:n fungerade. När jag kom ut från stationen började det regna. Jag hann hem innan den riktiga skuren kom och sedan dess har det fortsatt att rinna vatten från himlen. Men vad gör det? Det är fredag, jag har en stor skål med godis, mina CD-böcker har kommit, jag har film att se på och alla 5 marsvin mår bra, så låt det regna bara!


Fridens.

BloggRegistret.se

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards