Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Ewa - 23 juni 2008 11:46

Kräftan denna gång.

BloggRegistret.se
Av Ewa - 23 juni 2008 11:31

Igår tog jag ett par droppar extra för att blir så pass trött att jag skulle komma i säng före 1. Jag lade mig strax före midnatt, men det var orolig stämning här hemma; vädret var helskumt med halv storm och mörka moln, Elin kunde inte sova utan tittade på film och när jag kom in i sovrummet, så var Pär fortfarande vaken. Jag kröp ned i sängen och försökte somna. Det blev en sorts halvslummer och ungefär en timme senare vaknade jag utan att veta varför och tog ur öronpropparna och fick höra ett rejält åskmuller. "Äntligen åska!" blev min reaktion.

Jag gick på toaletten. Elin är inte lika förtjust i åska som jag, så Pär och hon höll varandra sällskap genom att sova i soffan. Stora, tomma dubbel-sängen till mig alltså. Nattmörker, rullgardinen nere och slutna ögon, men ändå lyste blixt-skenet igenom!! I vanliga fall hade jag varit så till mig att jag hade suttit på första parkett dvs balkongen för att titta på, men jag var deppig och småsur för anledningen till att jag  ville sova var att jag skulle åka till SATS nästa dag. Så jag låg i sängen och gjorde mitt bästa för att somna vilket jag lyckades med någon gång efter 2.

Konstiga drömmar.  

Pär kommer, som vanligt, in före 6 och säger hejdå innan han åker till arbetet.

Klockan ringer 7.30

Jag hoppar upp ur sängen och är ovanligt pigg med tanke på natten.

L Ö G N!!!!

Jag dänger till klockan och somnar om.

Idag är helt ur slag pga för många droppar i förhållande till den dåliga sömnen. Sur, grinig och leds.


Fridens.


PS. Vågen visade plusminusnoll jämfört med förra veckan. Bah!

BloggRegistret.se

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards