Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Ewa - 27 mars 2008 17:18


Skilda föräldrar - päron-splitt.


Upphovsdam: Elins kompis

Av Ewa - 27 mars 2008 15:56

Träning: 55 minuters rask promenad och det var HÄRLIGT! Det är några dagar sedan jag tränade över huvud taget och endorfinerna behövdes. Precis som solen på bilden hade jag solglasögonen på mig. Det blåste kallt, men jag höll värmen. Jag har 6 olika gångarter eller hastigheter och idag var det, som sagt, den raska som dominerade utom de sista minuterna. Den sista gångarten tog jag med mest för att jämföra för jag vet inte vad som skulle få upp mig i sådana hastigheter; jag springer inte ens efter pendeltåg för att hinna med.

styrfart

lunk

normal

rask

toksnabb

löpning


Jag gjorde en stor filmbeställning i söndags (tror jag) och såg fram emot att Elin och kunde bänka oss i soffan och glo tills ögonen blev lika fyrkantiga som TV:n eftersom hon har lov. Måndagen var en helgdag, så jag förstod att filmerna inte kom redan på tisdagen. De kom inte igår heller, vare sig direkt i brevlådan eller som "avi om stort brev/paket". STOR besvikelse. :-(   Jag kollade min orderstatus och fick där reda på att de skickats som paket (eftersom det var fler än 6 filmer) och det tar en dag extra. Idag kom så avin efter att jag hade promenerat, men paketet kan inte hämtas före klockan 17. Suck. Det har dessutom levererats till Filmkedjan och inte till vårt vanliga ställe. Dubbel-suck. Pär har i alla fall lovat att köra mig dit innan middagen.

Inlägget om filmer skulle kunna återfinnas under kategorin "Dagens i-landsproblem" om jag hade en sådan kategori.


Eftersom jag lyckades slita mig ur soffans grepp och ta mig utomhus, så har jag inte sovit middag idag och det börjar märkas nu, men jag ska stå emot och sova i natt i stället. Höger knä känns av igen och jag har tagit Tradil igen.


I morgon är det då dax för Lotta att operera bort cystan som hon har släpat på i flera månader nu. Håll tummarna så vi får henne tillbaka i samma fräna skick som hon är nu!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards