Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Ewa - 14 mars 2008 19:03

Träning: mitt vanliga styrkepass PLUS avslutning med 10 minuter på cykel. Jag kände att jag behöver något mer än vikter, så det blev cykeln, så att hjärtat  fick jobba lite. När jag började på SATS cyklade jag först, men då tyckte jag att det var urtrist och ville bara sätta igång med maskinerna. Det är fortfarande urtrist, men otåligheten var borta och så visste jag att det bara var det sköna töjandet kvar. Elin hade långtråkigt medan jag var borta, men annars hade det gått bra. Hon förstod när jag sa att jag verkligen behövde komma hemifrån och vara för mig själv efter den här veckan.


Efteråt gick jag till frisören inne i Åhléns och kunde ÄNTLIGEN köpa Kerastase schampo och serum! Schampot som jag köpte av den överentusiastiske frisören för några veckor sedan var värdelöst; klådan försvann inte, den blev inte ens lindrigare. Efter tre schamponeringar med det, så bytte jag tillbaka till Kerastase (den lilla skvätten som fanns kvar) och klådan lindrades efter första tvätten. Med facit i hand, så missuppfattade nog frisören mitt problem, men eftersom hans munläder var så otroligt väloljat, så fick jag aldrig en möjlighet att förklara närmare.


Jag fick en av de försenade födelsedagspresenterna idag: en yttepytte, knallrosa MP3-spelare med ett lika yttepytte fodral. Skillnaden mellan den nya och den gamla MP3:n är att den nya har laddbart batteri och kan spela upp WMA-låtar (ett annat format än MP3). Den nya har även radio, men det är jag inte så intresserad av. Den är ca 4 x 2 cm och jag får se till att jag inte har några hål i fickorna som den kan försvinna genom!


Än en gång vill jag tacka för alla stöttande kommentarer. Det är ju det som är så roligt med bloggande, alla dessa upptäckter av att jag inte är så ensam som jag ibland tror! Kramar till er alla!


Fridens. 


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards