Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Ewa - 9 mars 2008 21:32

Det blir kortfattat.

Elin, svägerskan och kusinerna började kalasdagen med ett dopp i "Sydpoolen" i Södertälje. Eftersom det var ett dj-a p***väder idag, så skjutsade Pär dem både dit och hem. Svågern och svärföräldrarna kom senare. Vi åt italiensk kycklinggryta med couscous och mycket sallad. Efteråt bjöd vi på tårta från konditoriet; gräddtryffel med apelsinsmak och en pärontårta med päronbitar i som var underbart god. Elin och jag fick ett par presenter var (jag fick bl.a en ny, tjock, ljusrosa yoga-matta) och Elin var så pass girig att hon öppnade en av mina presenter av misstag. "Av misstag" - fnys! Det var väldigt trevligt och alla gäster var mätta och välfyllda när de åkte hem. Efteråt diskade Pär och jag torkade, som vi brukar göra och allt var rent och undanplockat på en halv timme. Baggis!


I morgon fyller JAG år! :-D


En liten fråga: hur kommer det sig att Carola inte längre är populär/omtyckt och att så många (inklusive jag själv) är (skade)glada över att hon åkte ut ur Melodifestivalen?


Fridens.


Av Ewa - 9 mars 2008 12:25

För precis ett år sedan gjorde jag denna med hjälp av ett instruktions-häfte. Jag har alltid tyckt om träd; formerna, färgerna och alla storlekar med eller utan knotor. Jag har fått lust att rita träd igen.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards