Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Ewa - 17 februari 2008 11:13

Inatt blev sömnen helt fel. Jag lade mig inte förrän halv 2 och steg upp efter halv 10 idag. Jag är trött och tung i hela kroppen, foten och halsen känns tjocka (på helt olika sätt förstås!) och knäna vill inte ut och promenera idag igen. Jag ska ta en långdusch med ansiktsmask, inpackning, skrubb och insmörjning och jag ska dricka te.


Boken med noveller av Stephen King var inte mycket att ha. Jag har hoppat över de flesta. "1408" är en av novellerna och den läser jag nu, men sedan åker boken upp på övervåningen.


Pär och Elin fick ett infall igår och bestämde sig för att åka till Öland över en "lång-helg", så de åker på fredag eftermiddag och kommer hem på måndag kväll igen. Jag får vara ensam några dagar och det ska bli SKÖNT!


I morgon har jag tid hos ortopeden på SATS och det känns väldigt passande nu när jag har ont både här och där.


Den relaxade kon hittade jag på en sida med skrivbordsbakgrunder för just Windows Vista (www.vistabold.com). Det finns SÅ MÅNGA läckra bilder!


Jag har alltid tyckt att Kiruna kyrka är Sveriges vackraste och för några år sedan blev den framröstad som "Sveriges vackraste byggnad".


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards