Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Ewa - 14 februari 2008 16:45

17 personer har röstat.


"Kommersiellt blaha" fick 47,1 %


"Firar när jag har pojkvän/flickvän" delar andraplatsen med

"Tar ALLA chanser att fira oavsett vad"  och fick 17,6 % var


"Firar aldrig" fick 11,8 %


"Vill fira, men vem?" blev utan både röster och procent.


Det var det det och det är ju så här resten av Sverige tycker, eller hur?

17 personer av 8 miljoner är väl ett bra genomsnitt. ;-)


Vissa skolor bojkottar Alla hjärtans dag därför att alltför många elever mår dåligt av pressen. Välkommen till Livet! Det finns en HEL DEL som jag skulle vilja bojkotta.....


Det råder en sval, på gränsen till kylig stämning, hemma hos oss med anledning av allt jag hävde ur mig i gårdagens sista inlägg. Jag har fått ett svar från Pär via mail även denna gång, men nu väljer jag att inte köra på den rättvisa linjen, så det svaret publicerar jag inte. Om han tar upp det här en gång till, så går jag till handgripligheter dvs. en rak höger.


Adjö.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards