Alla inlägg den 28 september 2007

Av Ewa - 28 september 2007 17:21

Idag släppte tårna taget om botten och det börjar gå uppåt.


När jag tittade på "Buffy" idag och såg Willows hårfärg, så fick jag ett otroligt sug efter att färga håret! Senaste gången jag gjorde det var i december förra året och vid det här laget har all färg vuxit ur. Jag gillar verkligen mitt gråspräckliga hår (jag undrar hur många gånger jag har fått "idiotförklarande" blickar just för att jag tycker att grått hår är snyggt?), men jag älskar även färg och nu kändes det som att det var dax igen. Jag mötte Pär vid Konsum och inhandlade hårfärg, bananer, disksvampar och litet godis. Oftast använder jag L'Oreals permanenta färg och mitt hår suger verkligen tag i färgen så att den sitter lääääänge, även toningar. Förra gången valde jag mahognybrun med koppar, men det blev inte alls bra; det blev för ljust rött. Nu tog jag ljus mahognybrun och det är en intensivare färg och det blev bra.


Jag läste ut "Synderskan" och den var ganska bra. Nu läser jag "Exil" av Denise Mina och det är en fortsättning på "Död i Garnethill".


Pär arbetar på Scania och Scania har hyrt Gröna Lund för en dag i morgon.

Vi ska dit. Jag kan inte påstå att jag har lust; förra året hade jag skit-tråkigt, men det behöver ju inte betyda att det blir det i år igen.


Adjö. 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards