Alla inlägg den 17 september 2007

Av Ewa - 17 september 2007 15:16

Jösses, vad jag blev trött igår kväll! Jag låg i sängen och läste en knapp halv timme och jag somnade en bra bit före midnatt och sov som en stock till klockan sex. Toalettbesök och mer sömn till halv åtta. Jag var uppe och hasade runt ett tag innan jag började titta på "Big Fish" (vilken häftig skröna!), men efter en halvtimme lade jag mig ned och sov till halv ett! Det har varit fem nätter med alldeles för lite sömn och det tar jag knappast igen på en enda natt. Nu känns det i alla fall som om jag har fått ur mig allt Theralen och kan sikta in mig på ett mer normalt sovmönster.


Nu har jag varit vaken i hela tre timmar, men jag har inte gjort någonting mer än att se färdigt filmen. Jag känner mig seg och allmänt hängig och - tro det eller ej - förkyld! Vad leds jag blir..... Det är väl egentligen inte så överraskande eftersom det kändes som en förkylning var på gång samtidigt som jag kom in i en rutin med för lite sömn; den låg i bakhåll tills immunförsvaret var försvagat. Under förutsättning att vädret håller sig något så när torrt, så kommer jag att promenera de kommande dagarna och på fredag hoppas jag att jag är tillräckligt vaken för att orka åka till SATS.


När jag promenerade i fredags, så hade jag mitt knäskydd på mig. På kvällen kände jag en liten öm knöl på utsidan av höger ben i höjd med knävecket och det visade sig vara ett blåmärke de luxe. Förmodligen satt knäskyddet så att det råkade klämma sönder något blodkärl där. Nu, tre dagar senare är blåmärket ilsket lila och grönt och något större än en femkrona. Jag har alltid haft lätt för att få blåmärken, så jag är inte direkt förvånad och det var ju likadant när jag lämnade Levaxin-prover i juni. Det är bara att vänta på att det läker ut. Det ser ut som om jag har blivit misshandlad.....


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards