Alla inlägg den 12 september 2007

Av Ewa - 12 september 2007 19:27

Huvudvärken kan ha sju olika ursprung:

1. Jag har sovit för litet (även om jag sov mer än jag hade väntat mig)

2. Jag har inte ätit ordentligt (inte helt omöjligt)

3. Jag har inte druckit tillräckligt (nä)

4. Nästäppa som biverkning av Theralen-dropparna (mycket möjligt)

5. Jag behöver komma ut och röra på mig (jajamän!)

6. För mycket dator..... (suck)

7. Spänningsvärk som en kombination av alla de övriga (mest troligt)


Pär och jag veckohandlade på det sprillans nya Coop. De har flyttat och byggt om under ett års tid och nu är det äntligen färdigt. Stort, fräscht och mycket att välja på. Det fanns oxå vagnar som var betydligt större än de gamla vilket gjorde att vi inte behövde stapla alla matkassar i två lager. Vi var alldeles snurriga i huvudena efteråt (ännu en anledning till huvudvärken?).


Depp- och tröstkläderna som jag beställde från Ellos i förra veckan kunde jag hämta ut idag, så i morgon ska jag gå en lång promenad (låt det bli uppehållsväder!), ta en lååååångdusch och sedan krypa in i nya, fräscha och gosig mjukiskläder. Det ser jag fram emot!


Nu ska jag Sima.


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards