Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Ewa - 20 augusti 2007 17:45

Jajamänsan - jag kom i säng i tid och jag har sovit ordentligt! Jag steg upp strax efter åtta, innan Elin kommit iväg till uppropet och dagen har känts låååång. Negativt lång.


Det blev av att promenera oxå och det tog 70 minuter och jag gick inte speciellt fort. Stegräknaren är överkänslig för i början satt den för långt ned på framfickan för att ge utslag och jag hade promenerat i kanske 20 minuter innan jag upptäckte det. Så fort jag flyttade upp den, mot byxlinningen, så vaknade den och då blev jag så sur att jag lade den i ryggsäcken. När jag kom hem såg jag att den hade räknat ihop 58 steg där inne i mörkret...... Det var tungt att gå och det var inte det minsta skönt och jag hade gått halva sträckan innan det "lossnade" och jag fick upp farten.


Igår började jag läsa "Pappersväggar" av John Ajvide Lindkvist och det är en novellsamling. Titeln syftar på att väggarna som skiljer oss från vansinnet är tunna som papper..... Vilken härlig fantasi han har!!! Aj lajk it!


I morgon är det alltså dax att tala med kirurgen om eventuell fettsugning.


Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards