Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Ewa - 17 augusti 2007 17:53

Jag satt uppe till efter ett i natt och läste ut "Den som vässar vargars tänder". Den var bra. Tror jag. Kuslig och skum, som jag skrev tidigare och obehaglig stämning. Rekommenderas om man vill läsa en bok som skiljer sig lite från mängden.


Jag sov till nio och jag sov till tio och klockan var nästan halv elva innan jag tog mig ur sängen. Jag hade inte ont i halsen längre, men jag har varit hängig och haft huvudvärk och jag låter som en kråka när jag pratar. Det är just pratandet och kroppsansträngning som sätter igång hostan och det gör att jag undrar hur morgondagens middagsbjudning hos syrran kommer att gå. Vi får väl åka hem tidigare om det blir olidligt.


Vi har just ätit tacos till middag ute på balkongen, men det var faktiskt i svalaste laget. Det är SKÖNT att det blir svalare. Nu ska jag dricka te och ta en dos Cocillana-Etyfin som smakar som flytande tandkräm.


Pär har klarat av sin första arbetsvecka efter semestern och är ganska "speedad". Elin har oxå varit "speedad" och for omkring och hackade grönsaker och dukade medan jag stekte köttfärsen. Är det för att skolan äntligen börjar på måndag igen som hon är i gasen, tro? ;)


Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards