Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Ewa - 9 augusti 2007 17:00

Jag har trååååååkigt.

Jag är rastlös.

Jag har nyss vaknat efter en kort slummer på soffan och har lite huvudvärk eftersom ställningen inte var den bästa. Det är klibbigt och stillastående. Termometern visar +23.4 och det har kommit några rejäla skurar. Tidigare, när jag var ut för att kolla posten, så var det mulet och fullständigt stilla - det kändes inte att jag kom utomhus! Jag har ont i handen igen efter för mycket sittande vid datorn och jag vet inte om det nya handledsstödet var något bra köp. Antingen använder jag det inte tillräckligt mycket (det blir så svettigt) eller så har jag blivit lurad. Keramiskt kross invävt i tyget som tillsammans med kroppsvärmen bildar infraröda strålar som i sin tur dämpar inflammationen..... Det LÅTER hokus-pokus! Om man inte är fullt frisk eller har ont någonstans, så vill man gärna tro att NÅGON har hittat ett botemedel. Bortsett från handen, så tror jag att förkylningen har lättat på greppet betydligt och att jag både kan och behöver börja träna igen; det är nog därför jag är rastlös. Det får bli en promenad i morgon. Mellan skurarna om inte annat.


Slut för idag.


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards