Alla inlägg under juli 2007

Av Ewa - 2 juli 2007 17:58

Igår var vi på IKEA och köpte en ny säng till Elin. Det blev ett datorbord oxå, ett ovanligt litet och behändigt bord. Hennes rum har fått en rejäl ansiktslyftning och det blev mysigt och det ser större ut. Hon sov gott inatt.....


Jag åkte till SATS idag och det blev ett bra pass - styrketräning ÄR skönt! Möjligen var jag lite för optimistisk vad gällde förkylningen; jag körde på som vanligt, men kroknade snabbt på slutet och jag mådde inte särskilt bra efteråt. Jag åt den vanliga bananen och hällde i mig drickyoughurt och tog det luuuugnt och jag kom hem utan incidenter.


Nu har jag fått "Att skriva om sitt liv" av Inga-Lill Valfridsson, jag ska bläddra i den fram till kursen i september.


"Berlinerpopplarna" var inte bra, men ändå läste jag mer än halva boken. Det var en genomgående deppig stämning och handlingsförlamade människor. Jag skall läsa "Otroligt, men sant" av John Searles i stället.


Slut för idag.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards