Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Ewa - 26 juli 2007 18:13

Elin mår betydligt bättre idag och nu på kvällen är hon feberfri. Humöret är oxå  bättre.


Mysans knöl under hakan känns inte större jämfört med igår. =)


Pär och jag promenerade och det är så dött nu! Någon enstaka husägare som pysslar på sin tomt eller en hundägare som är ute och rastar sin fyrbente vän. Det är helt tydligt semestertider! Vi stöd-handlade frukt och mejerivaror på hemvägen och eftersom jag inte hade ont idag, så blev jag, i vanlig ordning, kaxig och lyfte två mjölkpaket på samma gång med höger hand och.....ja. Ont. Det blir inte SATS i morgon heller. Jag har ett handleds-stöd som jag köpte när de här problemen började och det har jag använt flitigt nu. I tidningen Må Bra står det att läsa om en sorts stöd med keramikkross invävt i tyget som reflekterar infraröd strålning med hjälp av kroppsvärmen. De säljs bl.a på hälsokostaffären "Hälsa för alla" och det tänker jag titta närmare på.


Idag är jag trött och jag har fått huvudvärk av att sitta i drag från alla öppna fönster.


Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards