Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Ewa - 23 juli 2007 15:49

Vi sov med öppet fönster, som vanligt, men det var inte så lyckat just i natt för det började blåsa idiot-mycket igen och jag som ligger närmast fönstret låg i drag och vaknade med huvudvärk. Det var oxå onödigt svalt i rummet.


Det blev inget SATS och jag har så pass ont i handen att jag inte ens fixar att skriva för hand. Vila och Zon-salva flera gånger om dagen. Jag vet att det är den vanliga dator-musen som gjort att jag har ont nu, så jag får försöka komma bättre överens med pekplattan ett tag.


Pär och jag tog en promenad efter frukosten och efter ett tag började det regna och jag blev sakta, men säkert blöt men INTE OM FÖTTERNA! Haha!! Skorna är kanonbra och lika sköna som tofflor.


Marsvinen har fått smaka kålrot (blä!) och de gillade det!


Nu har jag mitt exemplar av den sista Harry Potter-boken och den står på tur i läslistan. Jag har läst de flesta på engelska, men vi har de på svenska oxå för Elins skull. Jag har alltid gillat trollkarlar och deras magiska värld och jag vill gärna tro på att de finns i verkligheten för det måste finnas något mer än bara den verklighet som jag upplever. Jag är övertygad om att det finns liv på andra planeter för varför skulle endast jorden vara befolkad när universum är oändligt?  "That would be an awful waste of space" som pappan i filmen "Kontakt" säger.


Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards