Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Ewa - 20 juli 2007 18:31

Det blev aldrig SATS idag. Igår kväll hade jag himla ont i båda knäna och i handen och smorde in med Zon-salva innan jag lade mig. Det har väl varit bättre idag, men inte så bra att jag ville släpa tränings-ryggan till SATS och hem igen. Jag gick upp klockan åtta och gav grisarna den i förväg hackade grönsaksfrukosten och sedan lade jag mig igen och sov till halv elva.


Efter det gick dagen fort och strax efter klockan 16 kom de hem från Öland. Det blev att jag dukade i vardagsrummet och det blev hur bra som helst. Vi har två riktigt stora kuddar i soffan som fick fungera som extra sittplatser på golvet.


När jag hade ätit frukost, så blev jag sittande vid datorn och hittade en kul grej här på bloggen. På samma sida som blogg-registret kan man klicka på "slumpa inlägg" för att få fram vilken blog som helst. Det är ju femtielva olika bloggar och jag är lite nyfiken på alla andra som skriver och hur de skriver och om vad, men när jag inte har någon specifik blog jag letar efter, så blir det svårt. Jag blev sittande ett bra tag och "slumpade inlägg". Det är lite som när jag är inne på Discshops eller AdLibris sida och de kör med "om du gillade den här filmen/boken, så kan vi även tipsa om följande.....". Det kan ju hålla på hur länge som helst - livsfarligt!


Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards