Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Ewa - 10 juli 2007 20:51

Jag har sett solen idag! Tyvärr orkade jag inte med den tänkta promenaden eftersom jag ÄN EN GÅNG känner mig förkyld och har ont i knäna.


Det var dax för grisarna att få rent och fräscht hos sig och jag brukar göra så att jag städar ur övre buren på dagen medan alla är ute och rumlar. När det sedan är läggdax, så får "De fyras gäng" (Tösen, Mysan, Lillan och Lotta) hoppa in där uppe. Maggan och Nåna för en extra stunds frihet medan jag städar den nedre buren. De är oftast väldigt tålmodiga och känner igen det jag håller på med, men ibland tar nyfikenheten över och någon (läs: Lotta de gånger hon inte har "nattats") kommer fram och nafsar i byxorna eller fötterna. Nåna påminner litet om en hund, så till vida att hon kan komma fram och bara sitta vid sidan av och med sina stora, runda ögon fråga om jag inte är klar snart. Jag smälter! 6 VIP dvs 6 Very Important Pigs.


Eftersom orken tröt idag, så har jag suttit en hel del med Sims. Jag hade en idé om ett stort hus ā la palats. Det blev ett hus med gott om svängrum och stooora badrum och stort kök. Även en pool med rutsch-kana. Slutsumman inklusive all inredning och möbler blev dryga 220.000 sim-daler vilket jag antar är mycket. Nu ska jag göra en familj som ska rumstera där.


Natti, natti.















Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards