Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Ewa - 26 juni 2007 18:59

Igår mådde jag........dåligt; jag var trött och hängig och kände mig allt utom avslappnad. Till en viss del berodde nog detta på att jag har kommit ifrån mina sovtider under midsommarhelgen, så igår gick jag upp till 5 droppar, lade mig och läste klockan 22 och somnade strax efter 23 och jag sov gott. Det var motigt att stiga upp i morse och Elin var in då och då för att jag inte skulle somna om. Jag kom upp vid halv 10.


Efter frukosten och ett avsnitt av "Six feet under" så tog jag en promenad. Det var +23 grader och jag hade en vattenflaska med mig. Det tog 75 minuter inklusive några inköp på Konsum och vattenflaskan var tom. Jag hade både keps och solglasögon och en t-shirt, men solen tog ordentligt och efteråt kände jag mig kokt!


Det är dax att göra matsedel igen, men den här gången blir det bara från fredag till nästa fredag för sedan åker Pär och Elin till Öland. Det är svårt och tråkigt att göra mat för bara en, så det blir oftast många färdigrätter och till det behöver jag ingen matsedel.


Jag fick plats på skrivarkursen i september. Det ska bli kul!


Slut för idag.




Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards