Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Ewa - 2 juni 2007 21:24

Vi parkerade vid Sjöhistoriska muséet och promenerade till Grönan. Vi kom strax innan de öppnade klockan 12 och det var köööö..... Det tog 40 minuter innan vi kommit innanför spärrarna. Kvasten, Jet Line, Flygande Mattan, Blå Tåget, Slänggungan och Vilda Musen var de som jag åkte. När vi stod i kön till Vilda Musen (vid 16-tiden och ca 20 minuter), så gick luften ur mig och när vi sedan såg kön till Kvasten, som vi gärna ville åka fler gånger, så tappade jag lusten helt. Elin kroknade en timme senare och då åkte vi hem. Bläckfisken som är en absolut favorit var avstängd pga reparation - buhuhuuu.... De höll på att repa på Stora Scenen inför kvällen sändning av "Sommarkrysset", så vi fick höra både Sahara hot nights och Andreas Johnson live, men ljudkvalitén var betydligt bättre när vi såg dem på TV:n nu ikväll. Jag håller nog på att bli gammal och lite gnällig, ljudvolymen på Gröna Lund ger mig huvudvärk och tar på krafterna. Summa summarum, så var det nog en lyckad dag med trevligt sällskap och en ovanligt god cheese-burgare på Matvraket.


Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards