Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Ewa - 1 juni 2007 16:49

Det var en SATS-dag och det blev ett bra pass. Jag bytte ut en "axel-maskin" mot en "arm-maskin", en som jag använde i början av medlemskapet. Mina biceps behöver tränas upp..... Men jag klarar i alla fall av större tyngd än jag gjorde senast jag använde den + att jag ökar på de flesta andra övningarna nästan varje pass.


När jag var hos frisören, för två veckor sedan, så påpekade hon att jag har torr hårbotten och frågade om det brukar klia. Det stämmer att det kliar här och där, särskilt när håret är nytvättat. Hon sa oxå att det var just torr hårbotten och inte mjäll eftersom mjällen brukar sitta kvar på hårstråna. Idag gick jag till Apoteket och köpte schampo för torr hårbotten och en återfuktande gel som jag ska smörja in efter hårtvätt och som inte skall sköljas ur. Jag tror faktiskt att jag ska tvätta håret redan i kväll fast jag gjorde det i morse - det skulle vara skönt att slippa klådan.


Elin har fått sin skolavslutningspresent i förskott - pengar till kläder - och har tagit med sig en kompis in till Stockholm för att shoppa loss. De har säkert kul och jag hoppas att hon hittar det hon är ute efter för annars blir det inte roligt när hon kommer hem.....


Det blåser rejält idag. När jag stod på perrongen på Centralen efter träningen och hade vinden i ryggen, så var det nästan att jag behövde något att hålla fast i! Det brukar betyda väderomslag och enligt meteorologerna, så kommer solen och värmen i morgon. Det vore inte helt fel faktiskt för vi ska till Gröna Lund tillsammans med Elins kusiner och föräldrar (Pärs syster med man).

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards