Alla inlägg den 6 april 2007

Av Ewa - 6 april 2007 17:28

Idag fullföljde jag promenaden från igår, men utan stavar och i ett tufft tempo och det tog 1 timme och 45 minuter. Från och med idag kallas den "Superlånga promenaden" till jag hittar en som är längre. Det kändes i benen och stretchingen efteråt var mer nödvändig än någonsin, speciellt som jag inte stretchade igår. I början av promenaden kände jag mig gråtfärdig och Pär, som var med tyckte nog inte att jag var så mycket sällskap för vi pratade nästan ingenting. Om jag hade haft lite ryggrad tidigare, så hade jag sagt till honom att jag ville gå ensam, men jag fegade ur. Det var inte förrän halvvägs som jag började må lite bättre och det var väl endorfinerna som äntligen gjorde sig hörda.Jag har mått hyfsat under eftermiddagen och tog 5 droppar klockan 14.30 Även om jag behövde droppar till frukosten, så tog jag inga eftersom jag hade mina aningar om att det var de som gjorde att jag mådde så dåligt igår när jag var ute. Om jag inte hade känt mig och varit så pass tjock som jag är, så hade jag kostat på mig droppar och hoppat över promenaden i stället.Jag kommer att ta några rutor av en Marabou Frukt & Mandel som ligger i kylen, men annars har jag inte avvikit.I morgon blir det vilodag och påsklunch hos svärföräldrarna.Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards