Alla inlägg den 3 april 2007

Av Ewa - 3 april 2007 19:40

Jag veckostädade nedervåningen. Elin städade sitt rum och marsvinsburarna. Det är så rent och fint nu och det känns brrrra! Jag är förvånansvärt trött i kroppen efter det här och har ont både i knäna och i handen, men att smörja in Zon-salva inför natten brukar hjälpa.Mysan börjar bli sig själv igen. Hon har bott tillsammans med Tösen ("byäldsten" och nr tre från höger på bilden) som är den som är absolut lugnast. Hon äter både grönsaker, hö och kraftfoder och dricker vatten som hon ska. Hon är inte riktigt lika alert, men det kan ta några dagar. Operations-såret ser ut som det ska det med.Elin har varit på bio med en kompis, på Heron City och Pär har åkt för att hämta dem. De skulle se "Nina Frisk".Snart försvinner det sista dagsljuset och det är knappt två plusgrader ute, så i natt blir det tydligen både klart och kallt.Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards