Alla inlägg den 31 mars 2007

Av Ewa - 31 mars 2007 14:31

Jag och Pär gick ut efter frukosten, närmare halv elva och då visade termometern på bara 4 grader och det var kallt!! Det var ju lite överraskande efter de senaste dagarnas värme, men så länge det inte snöar, så är jag nöjd. Vi promenerade i 1,5 timme och idag kändes benen tunga, så bitvis gick det mer i normal-fart än raskt. Min nya promenad-jacka är BRA!Jag har min sista ätar-dag idag (fram tills nästa helg vill säga) för från och med imorgon blir det skärpning (igen....) och jag tror inte att det blir några problem, för jag har helt enkelt tröttnat på att ha "oskärpt". Det är vägning igen på måndag.....F.o.m nu tar jag nedtrappningen av Cipralex ytterligare ett steg genom att ta bara var tredje dag. SUGET ÄR BORTA!Ett av de klassiska tecknen på depression är att man inte har någon glädje av sådant man vanligtvis tycker är roligt och det upplever jag nu. Det går hyfsat att läsa och jag kan se film, men jag känner mig helt låst när det gäller tecknandet (min gubbe fyller år snart och han kanske får en chock i år då han kommer att få ett köpt födelsedagskort bara för att jag har tecknar-kramp), inget av data-spelen är roliga och hjärnan är inte tillräckligt klar för att jag ska fixa att lösa korsord. Igår gick jag och lade mig strax efter 20 av just den här anledningen; allt är så tråkigt och jag vill bara sooooova! Hur ska jag få tiden att gå fram till att det är dax att laga middag? En tupplur kanske? Slut för idag.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards