Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Ewa - 29 mars 2007 16:29

Jag tog säsongens första allergi-tablett idag. Ögonen har känts irriterade i några dagar nu och det är kanske därför som jag har en huvudvärk som aldrig blir riktigt jobbig, men som tabletter inte hjälper mot heller.Jag var och klippte håret idag. Samma frisyr som jag har haft de senaste två åren och som jag stor-trivs i. Det är extra skönt nu när det börjar bli varmt och särskilt att det försvinner i nacken. Efteråt gick jag på jakt efter en form av fritids-/träningsjacka som jag kan ha på mina promenader. De jackor som finns på Stadium är antingen för de som redan har tränat sig smala eller i herr-storlekar med ärmar som räcker ned till knäna. Förutom att de kostar runt tusenlappen och de flest är i svart eller grått. Jag vill ha FÄRG! Jag hade bestämt mig för att åka hem när jag passerade en KappAhl-butik och därinne hängde den, på damavdelningen. En knall-röd, helt vanlig fritids-jacka för under 500 kr. "Den tar vi, sa polisen" och det gjorde jag.Nedtrappningen av Cipralex fortsätter med 1o mg varannan dag och suget minskar MÄRKBART! Det är en stor lättnad!Klockan är bara eftermiddag, men det var allt för idag, så....natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards