Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Ewa - 22 mars 2007 19:15

Huvudvärk, tjock i halsen och tung i kroppen och TRÖTT. Jag har suttit i soffan större delen av dagen och jag har druckit en hel del te. Inatt sov jag ungefär 10 timmar, men skulle ha kunnat sova mer. Det där om att förkylningen inte har satt sig på orken gäller alltså inte.Det ÄR Cipralex som är boven i nuvarande vikt-drama för jag har ett konstant sug efter att äta något och det brukar jag inte uppleva annars. I somras provade Mianserin som komplement till Zoloft, som jag åt då och jag upplevde samma sug då: jag kunde stå vid knäckebrödshyllan i affären och dregla! Jag gick upp nästan 3 kg på den korta perioden och jag kämpar fortfarande med de kilona + några som har tillkommit efteråt. På tisdag ska jag träffa min VC-läkare och då ska jag fråga henne hur jag ska trappa ned Cipralexen och så ska jag fråga henne om ReAgera också (jag ringde inte idag heller...).Plopp och OLW:s fettsnåla potatisskruvar. Nu ska jag göra mer te.Natti, natt.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards