Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Ewa - 21 mars 2007 20:02

Det blev en timmes, mestadels, rask promenad och bitvis så blåste det riktigt bitande, men det var skönt att komma ut! Jag känner mig små-förkyld, men det är ingenting som har satt sig på orken. Än. Pär och jag veckohandlade och tack vare att han kunde sluta tidigare, så var det inte så mycket folk och vi var hemma igen till 17.30 ungefär. Det underlättar mycket att det fortfarande är ljust ute vid den tiden och ännu ljusare blir det med vårdagjämning och flytta-fram-klockan-till-sommartid till helgen. Nu är i alla fall kylen och diverse skåp fyllda igen och det är en tillfredsställande känsla. Marsvinen fick sitt roliga med papperskassarna. Vi hade en av våra gamla kassar med när vi handlade (pant-flaskorna låg i den) och kunde se att det var små, små hål nere vid botten..... Å, så rart!Jag ringde aldrig till ReAgera idag, det blev inte av helt enkelt. Jag fattade beslutet att släppa efter lite resten av veckan och fuska med lite av varje vad gäller ätandet. Idag åt jag chokladrussin och skumbananer. Mmmmm!Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Skapa flashcards