Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Ewa - 13 mars 2007 20:16

Idag åkte jag hela vägen till Sophiahemmet vid Stadion för att lämna prover på deras lab. Min sköldkörtel är slö och därför äter jag Levaxin. Två gånger om året åker jag på kontroll hos endokrinologen på Sophiahemmet och då lämnar jag prover en vecka innan. Sedan promenerade jag till Sveavägen och Kreatima (som var stängt i söndags). På kartan såg den promenaden lååång ut, men det tog inte mer än 25 minuter. Nu har jag köpt mina pennor i alla fall! När jag kom hem var jag trött med huvudvärk och ONT i knäna. Jag har lite svårt att förstå att det kan vara så stor skillnad mellan att promenera inne i sta'n och att promenera här hemma. Efter te och en macka, så tog jag två Panodil mot huvudvärken och slumrade i soffan, men det hjälpte inte nämnvärt. Undrar om jag håller på att bli förkyld? Jag ökade på till sju droppar igen, men även idag känner jag mig irriterad och rastlös. Helst av allt vill jag be Pär och Elin att dra dit pepparn växer för jag känner mig folkilsken - nästan allergisk. Gårdagens stavgång känns i skuldrorna och speciellt mellan skulderbladen som är ett parti som bara yogan brukar kunna nå.Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards