Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Ewa - 6 mars 2007 22:54

Det blev yoga idag och det gick bra och det var skönt och det var det som behövdes mot "nackspärren". Min läkare ringde, han som skrev ut Cipralex till mig. Han ville kolla upp hur det gick och enligt honom KAN viktökningen ha med medicinen att göra. Vi bestämde att jag ska köra en två-veckorsperiod till och om vågen visar på plus vid nästa vägningstillfälle, så ska vi fundera på ännu ett medicinbyte. Jag ska träna och äta som vanligt utan åtstramningar ELLER utsvävningar (bortsett från mitt ätar-dygn vill säga). Jag hoppas verkligen att viktökningen beror på något annat! Elin börjar senare i morgon och har en kompis här över natten. Det är såååå fnissigt och gapigt. Jag får väl hytta med näven åt dem, så att Pär får sova - han har ingen sovmorgon i morgon. Idag var det dax att göra ny matsedel och handlingslista för kommande två veckor och det är så trååååkigt!!! Jag är så ointresserad av mat och av att äta, men det är jag som har mest tid (arbetslös och sjukskriven), så det är inte alls orimligt att det är min uppgift. Jag kan inte förneka att det, när det väl är gjort, är himla bekvämt att ha den där matsedeln och veta vad vi ska äta och att det som behövs finns hemma. Mycket mer än så här blir det inte idag.Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards