Alla inlägg den 4 mars 2007

Av Ewa - 4 mars 2007 21:32

Det blev en sorts nackspärr av gårdagens stela axlar och det gör oooooont! Det blev aldrig av att gå ut med stavarna pga detta och jag har egentligen inte gjort mycket alls idag. Fortfarande problem med Sims Året Runt och när jag försökte rätta till problemet genom att avinstallera och installera om de två senaste expansionerna, så visade det sig att VARENDE EN av alla mina nedladdningar (och det var MÄNGDER!) hade försvunnit. Jesus.... Igår kväll och idag har jag gått igenom mina favoritsidor med Sims-nedladdningar och gjort om alltihop. Lite i taget. Jag har inte ens kommit halvvägs... Det tar tid, men är inte helt hopplöst; jag får en möjlighet att ladda ned bara det jag verkligen vill ha med i spelet. Jag spelade lite med en familj jag gjorde idag, familjen Rosmark och det har både regnat och snöat hos dem - SKITHÄFTIGT!!! I övrigt har jag mått hyfsat idag och tagit ångestdämpande endast en gång. Jag väger mig varannan måndag och i morgon är det dax. Det är sällan stora skillnader i vikt, men bara det visar minus, så går det åt rätt håll! Jag ska till SATS oxå - kul!Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards